-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta kedua-dua ibu bapa ku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta kaum kerabatku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta guru-guru ku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta sahabat-sahabatku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta umat Islam terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cintaku kepadaMu-
<3<3<3
-ISLAMKANLAH JIWAKU-

~AAMEEN..AAMEEN..AAMEEN..~

Tuesday, September 7, 2010

wahh,,tak sangka!! ^__^

salam..

hari ni kuar ke kb mall bersama abang2,eka n waddah..yg pegi ade mau beli baju kurung,ade yg mau beli selipar la kasut la,nk beli bju t-shirt la, sluar la,n mcm2 la...hmm,,pilih punya pilih hmpir sume kedai selipar kat dlm kb mall kami pegi..uhh,,nk buat cmne,aku try memang ade yg berkenan.tp tkut ade lg yg lbih cntik n lebih berkenan kat kedai lain.so sbb tu,g tgk kat kedai lain lak.tp last2 ade jgk yg berkenan kiranya blh thn la cntiknye..so aku pon beli la yg tuuu..

pd ms yg sama,semasa auntie aku m'byr kat kaunter aku ternampak seorang jejaka yg mana dalamannya berjiwa muda yg sudah pasti di akhirat kelak beliau adalah pemuda yg kekal abadi..beliau berkopiah putih n rasanya berjubah putih kot td..imej beliau samala seperti yg aku lihat kat gmbar...yg mana beliau bersama seorang bidadari berpurdah yg berpakaian itam yg turun dr kayangan..simple tp amat terserlah kecantikkannya.. =)
isterinya mmg cantekkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!

aku mcm xpercaya dpt jumpa beliau scara kebetulan..dua kali aku pandang untuk pastikan adakah betul beliau org yg aku jumpa..yeah,,memang pasti beliaulah..beliau sedang mendukung anak perempuan kesayangan yg berambut kerinting tp berwarna oren gtu..semulajadi mungkin..memang cantik rambut anaknya itu..putih plk tuh kulitnya..aku ingin menegur,tapi aku malu..so,pandang je la beliau..heheh..asal duk kelantan loni??beliau kan org ganung..ohh,,mungkin bininya org kelantan kot..sdp r dgr beliau ckp ganung...

nak tau ke sape beliau??ahh,,nk tau ke??hihihik..


k aku gtau..beliau ialah US.AZHAR IDRUS!!wahhhh,,xsangka..aku xsangka..aku xsangka..aku sgt hepy..pastu kami pon berlalu pergi..mata aku melirik memandangnya smbil berlalu pergi.baibai ustat..hmm bez sgt aku dgr beliau bg ceramah kat msjid terengganu..tp aku dgr kat tenet je..tu pon aku baru je knl beliau thun ni..

k yg tu je yg aku nk ckp sebenarnya..hehe...ntah..aku rasa mcm nk gtau satu dunia je bhawa aku tlh terjumpa dgn ustat nih..orang soleh gtu..k skarang aku dh gtau..

-!peace!-

wassalam.. \(^__^)/ =))

No comments:

Post a Comment

Raef -Peace and Blessing