-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta kedua-dua ibu bapa ku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta kaum kerabatku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta guru-guru ku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta sahabat-sahabatku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta umat Islam terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cintaku kepadaMu-
<3<3<3
-ISLAMKANLAH JIWAKU-

~AAMEEN..AAMEEN..AAMEEN..~

Tuesday, August 17, 2010

ini satu rahsia~

salam...

bertepatan dgn tjk di ats "ini satu rahsia"...hoho.Photobucket.benarkah??keh3..rahsia ni aku nk kongsi ngan bdk spm je..yg amek trial b.arab tinggi esop pd 18hb 08.2010..ni rahsia y plg sulit ni..ni kira special r kat korang y bc ni.huhu..aku nk gtau soklan spot..diramalkanu akan kluar tjuk SYAHRU RAMADHAN dlm eseii..insyaAllah..=)

fuuhhhhh!!kuar3..aameen3!

alhamdulillah prekso sejarah tadi mmg aku blh jwbPhotobucketsatu soklan yg aku bc tajuknya iaitu piagam madinah yg dispot oleh kawannya kpd kwn kpd kawn aku mungkin..tp tu pon tunggang langgang rsnye...huhu...

pastu,prekso English kelmarin alhamdulillah blh jwb la tjk hk aku bc..y novel tu spot moral value n theme tp kuarnya moral value..fuhh lega masyukk...pastu,,yg komsas tu spot si tenggang..mmg kuar..bijak sungguh si penspot ni..huhu..sapekah dy ye??aku pon xtau..kwn aku pon xtau..kn dy mungkin tau..

okehh la aku nk stat membaca dah..uhuhu..biasanya bkn study tp jd stido..Photobucketbila nk bc doa study je terbaca doa nk tdo..kerap j cam tu..haha..
dah tiba study mode..keep silent plz..hihik Photobucket

well,akhir kalam aku wish gudluck kpd sume calon SPM 2o10 yg sedang dan akan berjuang dlm medan perang trial SPM dan akan berjuang juga di medan perang real SPM pd 24hb 11 ini..

k itu sj..heheh...wassalam

No comments:

Post a Comment

Raef -Peace and Blessing