-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta kedua-dua ibu bapa ku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta kaum kerabatku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta guru-guru ku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta sahabat-sahabatku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta umat Islam terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cintaku kepadaMu-
<3<3<3
-ISLAMKANLAH JIWAKU-

~AAMEEN..AAMEEN..AAMEEN..~

Thursday, October 1, 2009

Meoww2 ku sayang!

salam alaik.....

xjwb dosa..korang pekaba??(mcm tulis surat je..hoho)..lame dah aku nk hapedet mende nih..tp disebabkan ke'jem'an tenet bagaikan jem roti tuh menyebabkan kehapedetan blog aku ni terbantut smpaikan aku pun terbatuk-batuk skali..huhu..alhamdulillah skrg dah xbtuk lgi..selsema pun xtentu ms...ade mse ujan turun ada ms slps bersin ade masa bgun dri tdo n blablablabla.............

hemmm...pertama kali dlm idup aku,aku rse thn ni lah plg byk perubahan y jelas kelihatan dalam diriku...bagi akuuu..tp lau org lain gw xtau o...nk tau ape perubahannya??ermm..xpelah arah kebaikan or keburukan tu bia aku je lah y tau...ekeke..sile jgn slh paham..y sbenarnya link url aku ni tdklah menggambarkan bhawa aku ni muslimah sejati pd thn 2009..akan tetapi itu merupakan keazaman ku utk menjadi muslimah sejati suatu hri nanti..dan3..'o9' plk adlah thn y mne blog aku di create kan by myself pd thn 2008 bulan december y mne hmpir2 thn 2o09..

ahaa...2 minggu ag dah nk SMU...camne niiiii..dah hfl byk kah??dah ready kah aku??ade y aku rase mudah dan pyh...bgi aku la sbnrnye smu ni mudah je...hafal je...cumeee BI ngan BM je la kena bca n berpikiq..bergantung ke atas rajin or malas je...uiks jamilah manenya psl meow2 tu..(erk...hehe sori lari tjuk..sat2 nk gtau la ni..)

lagipon aku bukannye rjin sgt nk hfl..huhu...ikut mood ja...tp nk dkt2 xm ni kenela pecut byk had laju..langgar had laju bonceng moto ats jln raye pon xpe apatah lagi kete BMW mata setan... xde org nk marah..org lagi suke adelaa...btol x??lagi2 ibu bapa kita...

25hb ni smu..tgk tu...manenye jamilah oii...[yup2 sy kat cni..xg mne2 pon..oppss jgn mrh t cpt tua...psl meow tu ye..k3 nk gtau dah ni..]korang sile2 lah doa2 kan aku n jgk kwn2 y F4..insyaAllah kami smuanya najah..ameen..jom kita layan pic2 di bawah ini..

layannnnnnszzzzzz............!!




adeq aku(bju merah) dan kawannya(bju spider) y sdg main ape nth pukul2 mende..aku pon turut same gak main game2 dlm kb mall ni..hehe...




aucak!!ini nuzul bersama adeqku..comel kan..matanye bulat perot pon boroi..ape yang ade di dlm perut dy agaknye ye??y aku tau hnya ade stu jenis je y tergolong dlm mkanan..




buas+ganas nuzul ni..msk bilik aku..nk duduknya ats katil jgk..amatlah perasan kucing ini..




aku hulurkan tgn utk bermain dgnnya tp dy smbut dgn meniskus..gigit jari-jemari aku..xpon dy cakar..tp xsakit pon..hehe..al maklumlah ia dah beso..pandai la meniskus..lau nmpak je kaki aku dy terus meniskus..ape ingt kaki aku ni tikus kah??uhuk..REDHO~~(dgn lfz y sdp di dgr mcm kinayah tahu kan korang??lau xtau bt2 tau ok... =p) tp jln mcm shuffle..aku rase aku xprnah pon ajr dy shuffle sblm ni apth lgi tgk tv n tenet y ade shuffle.n aku jgk xprnh ajak shuffler dtg ngajo ia ber'shuffle'...isk3...nuzul ni kecik2 dah shuffle2...

wassalam...

No comments:

Post a Comment

Raef -Peace and Blessing