-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta kedua-dua ibu bapa ku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta kaum kerabatku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta guru-guru ku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta sahabat-sahabatku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta umat Islam terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cintaku kepadaMu-
<3<3<3
-ISLAMKANLAH JIWAKU-

~AAMEEN..AAMEEN..AAMEEN..~

Sunday, May 3, 2009

SwiNe Flu

uhuhu...sejak akhir2 ini byk kita dgr hal swine flu melalui media massa spt news,berita terkini terlama,radio n lagii2..berdsrkan kajian didapati bhwa wabak ini bermula drpd mexico dan strusnye kian menular melalui manusia ke manusia hampir ke seluruh negara.

antaranya negara2 y berstatus maju seperti amerika,israel(haha padan mukew jht sgt kat kita),jerman,britain,new zealand,andalus, dan kanada.fewwhhh...dangerous btOl wabak ni..bahaya2..tkotku..3sa xkan kene kat malaysia ni..Andaian kemungkinan selesema babi mampu melenyapkan manusia dilontarkan seorang pakar wabak selesema global yang terkenal dari Universiti Minnesota, Amerika, Michael Osterholm.

mcm2 flu ade..selsema biase,bird flu xabih ag dah msk flu bru..ape kjadahnye..nsb baik la xde ag flu kucing meoww2..ka tdk..ssh aku..xmena2 jangkit kat aku..aku bg warning slalu ah cat flu meoww2 xdbenarkan wjd kat dunia nih..ckup la 3 jenis flu tuh...alhmdulillah hanye flu biase2 je y aku slau kene tiap2 thn..tp thn ni 3x ganda aku kene..huhu..teruk tul lah..dah la br je sembuh,xdang sbulan kene lak..siksa lerr..but nvm..bukankah hamba y slalu kne ujian tu dsyangi oleh Allah???heheh.....

No comments:

Post a Comment

Raef -Peace and Blessing