-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta kedua-dua ibu bapa ku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta kaum kerabatku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta guru-guru ku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta sahabat-sahabatku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta umat Islam terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cintaku kepadaMu-
<3<3<3
-ISLAMKANLAH JIWAKU-

~AAMEEN..AAMEEN..AAMEEN..~

Thursday, April 30, 2009

MId y3ar XM dAh hAmpIr !i!i







adesss...byk ag xngapa.soksoba2.heroin xgaduh..huhu..hisy!!mne blh gtu..nk brjaya msti kena gaduh(terburu-buru) untk prepair for xm..kan kemarin bru kak nik nor madihah bg ceramah..lame plop tu...kate nk jd cm dy..msti usha..kmudian tawakkal m'atasi usaha..

x lame ag dah ms itu nk tiba..blh kire sminggu ag..hmm..haroa kak madihah mjdi sorg muslimah y disegani msyrkt di slurh dunia sbgai tokoh wanita Islam,,.t bln 9 dy nk g jordan..beshhnye!!marvelous...dy tlh buktikan bhwa kemiskinan bkn alsn untk menuju kejayaan...

y sy ni duk kat umh selesa tp xusha..ape raa...huhu..nk berubah dah ni..ngisaf2..moga2 brkekalan keinsfn ini..

bile rs dah jemu duk ngadap buku,bile rase dah jemu duk ngapa(hafal)smpai sexy suara2 stiap pagi petang siang malam mula la nk memberontak..balas dendam dgn m'buat perkara y disukai..hihi..dont woly be epy xmemudoratkan kesihtn dr segi mental dan fizikal..

tp ms itu dah byk terbuang..bak kata org ms itu emas besi tembaga..nway alhamdulillah bknnye ms lapang tu sy isi 100% dgn benda y xbfaedah..ade jgk y bermanfaat..

chit chat ngn member2 slg share xperience..best gak..open-minded ape..duk ceroboh blog orang..bgs betol cr diorang bercerita..mcm2 ada..kelakar,selamber,dan mcm2 ag tp y pasti berfaedah utk sy..terima kasih kpd kengkawan blogger skalian...

well,doakan saya agr sntiasa mumtaz dlm xm..moga2 ilmu y dipelajari diberkatiNya..ameen~~

sesungguhnya kita perlu berniat bhwa mcari ilmu kerana Allah bkn smata2 untk menghadapi xm..

wlaupon mumtaz skali pon xbmakna org itu cerdik,wlaupon gagal xbermakna org itu bodoh..y penting ilmu y ade pd dri kita ini..mungkin dy y gagal dlm xm punya kemahiran melalui lisan.

jd kita xblh rse give up..ye sy akui sy pernah mhadapi situasi itu..namun sy ttp berusaha tp dah xblh mumtaz nk wt canne..redho jo la..mgkn ade hikmah di sbalik semua ini.

"sesungguhnya Allah tidak menyukai orang yang mudah putus asa".walaubgaimanapon kita perlu lwn,lawan dan lawan...bknkah kita bljr dr kesilapan??

2 comments:

  1. wuu..
    semoge berjaye...
    same la kiter dah nak peksa..
    apo nak wat niih..
    ngeh3..
    study n ngapal la ek..
    MULAKAN GERAK KERJA!!

    ReplyDelete

Raef -Peace and Blessing