-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta kedua-dua ibu bapa ku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta kaum kerabatku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta guru-guru ku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta sahabat-sahabatku terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cinta umat Islam terhadapMu-
-Ya Tuhanku, perdalamkanlah cintaku kepadaMu-
<3<3<3
-ISLAMKANLAH JIWAKU-

~AAMEEN..AAMEEN..AAMEEN..~

Sunday, April 12, 2009

Ikhtibaaruttaqimi salasah

Photobucketfuhhh.....lega..nasib baek blh jwb jgk soklan sirah tadi...smlm tgk ai ni ade kls tambahan tarikh Islam..g skolah tgk dak2 ni duk hafal madah sirah..ape hal ni??ai ni mne xm...cbe tanya kwn..dy ckp xm..huhu...terkezzuuut!!!Photobucketlemah jantung hati kejap...uhuhu...terokla cmne ni si xhfl lagi...tu la memandai je jeling2 sirah tu...ingt x de xm ke wlopon kls tambahn??!!ape raaaaaa....bla tau tuh terus hafal..Photobucketdgn loghatnye(tergesa-gesa)...mcm2 ade cara hfl,,slow,,laju mcm jet soyuz nk melepas ke angkasa ngan syeikh muszaffar syukor pon ade...hehe...untung aje ade cgu yang xmsk ngajar..hehe..top..top..top...bunyi tpk kst cgu msk kls..terus je msk,,sume kene leter...Photobucketsume tertunduk-tunduk..Photobuckettba2 sy pon bersuara,,"aa..cgu jgnla puji saya..sy malu...he..he..he.."isk!!ape bdak nih..pemalas btol..cgu xmsk terus je ckp alhamdulillah..ape kejadahnye..mcm ni la bdk zmn skrg..nah amik niiii!!Photobucketadeiiihhhhh...xsakit2!Photobucket!sedapla cgu..bg skali lagi...eh2 bdk nih pelik sungguh...mne ade pelik cgu..ade ke nampak muka saya cam orang pelik??sy mcm cgu gak..ade mata ade hidung ade telinga dan yang swaktu dgnnye...ala cgu sy wat benda y berfaedah gak wlopon cgu xmsk..bktinye tgk ni sy tgh hfl sirah ni cgu...ha..pandaila..rajin la duk hafal tu klu bkn ade xm ptg ni kan??errr.....Photobucketheheheheheh...btol3...lgipom cgu,,bak kate cgu bknkah klu cgu tegur ataupon bg denda bmakna cgu sayangPhotobucket kat pelajar??erk...a'ah btol jgk..patutla awk ckp xskt..hbs tu nk lagi ker??errmmm...xse doh cgu...sakit sebenarnyo cgu..huhuhuhu...sajo jah gurau nga cgu...(meskipon dri ini skt wlpom d denda...huhuk..adeiihhh...Photobucketpedis2,,)...Owww....cgu xsangka dgn awk ni buat cgu terharu je...huhu...Photobucket


*cerita di ats adlh rekaan smata-mata(bermula dari=top..top...top...bunyi.......)
*stress untk SI dah abis..Photobucketskrg NS plop untk esOp...Photobucket

No comments:

Post a Comment

Raef -Peace and Blessing